Algemene informatie

Conditietraining bij Fraternitas

Bij de conditietraining staat het verbeteren of het behouden van het uithoudingsvermogen, spierkracht en het figuur centraal. Om de training optimaal te laten verlopen en blessures te voorkomen beginnen we de training met een algemene warming-up van het lichaam. Na de warming-up zullen we ons richten op het verbeteren of behouden van de bovengenoemde punten. Dit doen we door middel van spierversterkende oefeningen, steps, verschillende loopvormen of aerobic. Om het herstel proces na de training te versnellen zullen we de training eindigen met een cooling-down door middel van ontspanningsoefeningen, lichte rekoefeningen of een spelactiviteit.

Voor wie
De conditietraining is bedoeld voor alle vrouwen die willen werken aan het uithoudingsvermogen, de spierkracht of het figuur. Dus moeders van onze leden, waar wacht u nog op?
Twijfelt u eraan of de conditietraining wat voor u is. Dan kunt u in ieder geval twee keer gratis mee komen doen om te ervaren of het wat voor u is.

Lesrooster

Nolenslaan 33b
maandag 19:15-20:15 ca 60 – 85 jaar Lenny de Heus
lenny@fraternitas.nl
maandag 20:15-21:15 ca 35 – 60 jaar Lenny de Heus
lenny@fraternitas.nl

Lid worden?

Neem contact op met de desbetreffende train(st)er om te kijken of er plek is en er proeflessen kunnen worden gevolgd. De kosten van de les zijn te vinden bij de contributieregeling.

Onze trainers zullen zo snel mogelijk reageren, maar dit is niet altijd binnen 1 of 2 dagen. Het lesgeven is voor onze trainers een hobby, dus zij doen dat naast hun werk/studie.

De inschrijving als lid gebeurt ook via de train(st)er.

Terug naar boven